srijeda, 18. veljače 2015.

Enisa Džindo, učiteljica


Broj komentara: 14:

  1. Dobar dan učiteljice
    Ja sam završila sve zadatke.
    Arduana Pinjagić

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, svaka čast! Pozdrav od učiteljice

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobr dan uciteljice ja sam zavrsio zadatke ali nemogu da nadjem engleski Muhamed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://stranijezici-oscvila1.blogspot.com/p/engleski-jezik_14.html
      Engleski jezik- na ovoj stranici naći ćete zadatke koje trebate da uradite!
      Lijep pozdrav

      Izbriši
  4. Dobro jutro ućiteljice,
    možete li mi pomoći da nađem zadatke za danas. Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro jutro Arduana! Svi zadaci koje trebaš uraditi nalaze se na stranici bloga, ispod onih listića koje smo radili prošli petak, pogledaj još jednom!
      Sretan rad!

      Izbriši
  5. Je li i mi radimo crno bjeli film.
    .

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga učiteljice,ja sam završila zadatke iz matematike i šaljem vam ih sa bloga moje drugarice iz IV-2 Sarah Maculji.Puno pozdrava Ida Alibegović.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro urađena zadaća! Lijep pozdrav od učiteljice :)

      Izbriši